På tåget.

Nu sitter man på tåget på väg t Göteborg, är totalt vrak men d har ja mig själv o skylla, va på partaj hos brorsan igår kväll t kl 05 t möra o upp o ut o ta ut hästarna, sen kunde ja inte somna om riktigt, låg mellan o va vaken o drömma, för en gång flög ja under täcket för trodde Emelie och Nathalie kom in i rummet o ja sa att ja inte orka prata just nu, men visa sig att Nathalie inte ens vart där o ingen hade vart i mitt rum:p sjukt!

Iaf så va d en grymt kul kväll:):) Dock kunde man ju hoppa över vissa saker som blev lite mycket för mig, vill inte såra folk!!:( Så får se om en viss arbetskompis vågar komma t jobbet på måndag:/ men blev mycke skratt, mucka dans och mycket tjöt! Bästa fredagen på länge, först hoppträningen men Goa folk sen lite party!:)

Ikväll ska ja o Berit bara ta d lugnt, kanske bio eller film och nån god mat, får se om en e pigg så kanske d blir ut o ta nått glas på krogen kanske annars ska ja lägga mig tidigt! Stackars kompis när man väl hälsar på;) sen imorgon ska ja shoppa på 5an huset:) yeey, kan inte minnas sist ja va där ens, o förr va ja där flera gånger i månaden! Märks att tiden blivit stramare.. Nej nu se om ja kan vila sista halvtimmen! Hoppas nu får en fin lördag!

/Nettan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0