Kvällstur!

 
Precis Vart ute rastat Dalslands sketnaste pärla! Fy fasen va den e i behov av en rejäl tvätt! Får se om ja hinner ge den lite kärlek i helgen för just nu ser man endast en ruta som har haft spolarvätska på sig, i övrigt är den brun och ful!
 
Vart och hälsat på brorsan o hans goa brutta i deras nya hus! :) Huur mysigt som helst, riktigt fiint och jag blir bara liiiite avis!;) haha! Vill me ha eget sånt mysställe!:) De bor i Laxarby nu och har två små söta shettisar i sovrummet, haha eller utanför såklart! De roligaste är att detta huset va bland d finare mysigare jag varit i på hur länge som helst o då utbryter brorsan att det är lika gammalt som de i Högelund, ja bara wooot wooot, woot, hur går d ihopa? Antagligen mkt bättre underhåll på detta huset då högelunds hus består av endast ruttna lutande brädor och jordgolv!;) Haha.. Dock blev ja ännu sugnare på o fixa i Högelund o få d beboligt! Ja skulle mer än gärna flytta dit under sommaren med mina hästar!:)
 
På tal om Högelund, så prata jag och min arbetskompis på o dra dit imorgon med massa filtar, ved och en tv och GAME OF THRONES! Som jag saknat den serien och tredje säsongen börjar sändas igen 31 mars! Ingen kan va gladare än jag.. Liksom hur snygg är inte draktjejen? Eller John Snow? ;) Mmmmm.. Blir nog en bra lördag!:) O nu kom ja tänka på 2 andra serier ja inte kollat på ett tag som ja måste se klart Prisonbreak och O.c! Måste låna O.c av syrran för hon äger alla säsonger!;) Ja får ju ingen ro i Kroppen o kolla tv men nu ska ja bannemig tvinga mig själv ner i soffan o glana!:)
 
Idag blev d ingen ridning som ja uttalade mig om, attans! Men imorgon, då försöker vi igen!;)
Nu ska ja nana, då ja har två utsläpp i morgon, mina hästar och Jompas, Jompas hästar har ja inte tagit sen ja flytta därifrån vilket va ett tag sen nu.. Synd Lennart inte är hemma, hade velat träffa han igen! Saknar han och stället så ska ändå bli skönt o komma dit bort, dit bort som förstörde en hel del för mig psykiskt! Insett att ja verkligen stressa i ett år i sträck de satte sina spår o därför ja mår som ja gör idag! Totalt och konstant trött o orkar ingenting känns d som.. De e som någon tjuva min energi och vägrar släppa den fri igen.. Men ja ska banne mig leta upp den o frita den igen!;) It Belongs to me!
Words ;)
 
 
/Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0