Konferens

Haha ja mådde så kanon idag att ja kom hem från jobbet som en död fisk o ända ja såg framför mina ögon va min extremt stora sköna säng, dit ja gick som en zombie, bädda ner mig under täcket med alla kläder på o stensomna! Sov några timmar o mådde inte friskt när ja vakna så blev ingen träning för mig, lyckades få den där extremt roliga veckan, + att ja haft massa o gjort nu på kvällen, då ja ska på konferens imorgon.. Försökt förberett mig lite men inte lyckats med något vidare resultat, ist sluta d med o testa kläder i en timme nästan för att kunna visa mig proper när jag ska ut med Chefen, men till slut inse till min besvikelse att en inte har några OK proper konferens kläder! Inga kavajbyxor, ingen kostym, inga fina tröjor eller skjortor! Men har iaf valt ut ett par vanliga Jeans o brottarlinne plus en vit "skjorta" o svart "kavaj" o svarta högklackat. Borde funka! Om d blir mer sånt här får j verkligen ge mig ut på shoppingtur o handla in lite kontor/konferens/möteskläder! Haha ja e ju van med mjukis/ridbyxor/hoodies o gummistövlar så d skiljer sig lite från min vardag!;) Så man kan ju fundera när en ser en kostymnisse på stan vad han egentligen är bakom dem kläderna!:) Kanske inte alls ett stroppigt drygt högsta höns som man annars kanske tror;)
 
Nej nu nana igen.. Hoppas innerligt man kan va pigg o fräsch imorgon!
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0