Hoppträning!

Idag på träningen så blev d hoppa bana, precis va ja behöver, som sagt ja med mitt lokalsinne + minne så har ja ju lite svårt o hitta runt en hel bana, när tränaren rabblat upp ordningen man ska hoppa dem i så har ja redan glömt första! Haha så hemskt är det! Det är något ja verkligen behöver träna på, men jag tog mig bannemig igenom hela banan utan o rida fel en enda gång!:D KUL!
Kanske inte mkt o va nöjd över men ger mig själv iaf en klapp på axeln idag o säger Duktigt Nettan, jag är stolt över dig som inte red vilse! Haha..
 
Ska hoppa bana på Fredag med min häst på ridskolan, de e tävlingar då men Therese sa ja gärna får åka dit o träna för då låter hon banan stå kvar, så ja kan ju iaf låtsas ja ska på tävling o försöka ge mig på den banan med gubben min av o bara gått den innan;) Något ja verkligen ser fram emot!:) Dock tjötar Therese att ja ska tävla men så redo är inte jag! O inte Tjocko heller för den delen!
 
Sen e ja liiite, en gnutta frustrerad idag, mina rackabajsare har bannemig smitit idag igen! Bah, så imorgon så vägrar ja släppa ut dem i hagen eftersom ja e så orolig att d ska bli påkörda. Idag fick ja stå i minus och världens blåst bra länge för o försöka få ihopa hagen för 3.e gången! De e inte så d smiter på samma ställe varje gång, nej då, varje gång är ett nytt ställe! :P De planerar sina smitningar noga! De jäklarna!;) O d värsta är ju när d väl börjat smita så kommer d väl fortsätta, men nu har ja ändrat om strömmen o dratt om lite tråd så nu hoppas ja d får sig en rejäl pärla imorgon om d försöker!
 
 
 
Annars idag har ja jobbat, gjort stallet lagat hage, gjort middag åt Emelie o Rolf sen tränat sen duschat o nu ligger ja här! Dags o nana igen, imorgon ska ja på möte, ett Möte som d känns som ja absolut inte har något alls att komma med, d är helt utanför mitt område, men man ska alltid försöka, något kanske ja kan sponsra med, annars får ja helt enkelt endast vara sekreterare o lyssna på dem andra!:)
 
Sugen på Game of Thrones igen också, så jäkla bra, så en kanske ska elda upp Högelund o dra dit o glo lite serier igen!:) Säsong 3 drar ju igång 31 mars, så måste färska upp minnet lite innan o glana igenom säsong två helt!
 
Nej nu natten, känns inte som d e ant än mornar och kvällar o sen Måndagar o fredagar! Var tar tiden vägen?
 
Sov sött!
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0