8 år..

Idag så känns d som 8 år av mitt liv e finito, slut, över.. Ja va och hämta mina sista grejjer hos exet, och trodde d skulle kännas jobbigare än va d gjorde, men på något sätt så kände ja mig lättad, som en epok av ens liv e över, att man nu kan gå vidare.. För Nu är d över, helt över och de kommer inte bli vi igen, vi försökte med 3e gången gillt men d funka inte så då var inte meningen att d skulle vara vi helt enkelt! Men ja hoppas han kan finna sig sin drömtjej som flyttar in där och gör han lycklig! De önskar ja av hela mitt hjärta! Så all lycka o välgång till dig C!
 
Som ni läste igår så har ja vart I Götelaborg, Hos Berit, även vid namn Sebastien och hälsat på i hans studentlägenhet, kan ju säga att ja nästan blir sugen på börja plugga igen, vilken gemenskap och va mysigt dem verkar ha det!:) De e som hostel liv, åh som ja saknar hostellivet i Australien, min bästa tid nånsin!
Hade iaf en trevlig lördag där men pizza som dem kom hem med, sicket lyx!:P Sen film o åter film sen va ja så jäkla trött så blev ganska tidigt i säng..
 
Idag åkte ja in själv t 5an huset och shoppa loss!:) Kändes riktigt bra att handla saker t sig själv för en gångs skull, annars e d ju bara hästarna som får allt!;) Köpte en ny väska, linnen, tröjor, underkläder, smink m.m!:)
Sen käka ja på mitt favoritställe, SUBWAY, finns fasen inge godare! Folk på tåget hem lär väl undrat också för köpte mig en hälsotidning där d stod "kom i form", o där sitter ja o läser samtidigt som ja maler kakor t en förbannelse efter jag väkt i mig Subwaymackan, ja fläska järnet!  Ser ju bra ut o läsa en sån tidning iaf!;) 
 
Nej om en ska lägga sig, svintrött efter en fruktansvärt bra helg! Bästa på länge! :)
O imorgon e min syster så himla gullig och tar ut mina hästar på morgonen! Tack du e bäst gumman!:) Här är en länk till hennes blogg om ni vill läsa!:)http://www.nattstad.se/emeliieeliiasson .
 
 
Sov sött
 
/Nattinatt



Kommentarer
Postat av: mamma

Tredje gången gillt brukar vara tredje gången gillt...fråga en som vet ;) Synd, ni är, förlåt var, väldigt fina ihop till det yttre men tyvärr inte till det inre. Skönt att ni kan vara vänner i alla fall. Men det är väl faktum att ni ville olika saker i livet och varken han eller du kan begära saker av den andre som den inte ville. Så är det, och jag är glad (fast ändå ledsen) att det blev som det blev. För nu får och kan du behålla dina djur utan att få dåligt samvete gumman. Det behöver du, djuren menar jag, mer än en karl. Och om han varit din karl så hade han accepterat det och tyckt som du. Men eftersom han inte gjorde det så var han inte DIN karl. HAN kommer när tiden är mogen <3 och då får du det du letat efter! Jag tänkte mönstra på en båt bara jag får reda på allt som krävs, ska du med? Känner bara att jag måste göra nåt drastiskt snart. Orkar inte med att bara sitta och vänta på bättre tider och sommarjobb inom vården. Egentligen vill jag ha en liten gård på landet men ändå nära allt. Odla grödor och ha lite djur såsom hästar, höns och hund. Och katt naturligtvis! Subway rules!!! Så gott!!! Vad hade du tänkt plugga till då? Puss mamma

2013-03-25 @ 01:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0