Träningen!

Då har man vart iväg på måndagsridträningen igen, alltid lika kul o man kommer därifrån så peppad! Känns som man vill göra ALLT me sin egna sen!:) Därför tänkte ja anmäla mig och tjocko t vuxenläger ev x2 beroende på va d kostar, de ligger 9mars och 29e mars! Sen Emellan där fanns d även hoppträning me egen häst o tror d vore nått för mig och Tjocko, vi båda borde ta tag i d hä med hoppningen och försöka utvecklas, för där är jag inte direkt med, kan ju inte ens rida en bana på 4 hinder utan o rida vilse...... Sen måste ja lära mig och vänta å hästen och hålla stilla mina händer...., ja jag kan nog fortsätta rabbla upp allt ja e kass på men det är därför ja behöver träna o återigen träna!;)
 
Iaf tillbaks t träningen, fick Saga, C-ponnyn, idag med!::) Hon e bara helt wunderschöön! E kär i den hästen, haha, vi träna idag på sits och volter sen galoppfattningar!:) Tyckte d gick överlag bra, men hon spände sig emellanåt och gick emot men tror d va varje gång ja hamna framåt eller va man ska säga, för så fort ja räta på mig kändes hon klockren.. Nån som har tips på hur man ska lära sig o räta ordentligt på sig genom hela passet, ja har tedens o flyga fram när ja travar o bli kvar där utan o tänka på de.. Men får försöka mata in  i huvudet som en robot, sträck på dig, sträck på dig, så kanske d kan gå in så småningom..
  Lillebrorsan o hans tjej följde me mig som sällskap idag o kolla!:) Roligt, tror nästan ja fått Jonas på o känna sig sugen på börja han med! Hade vat grymt, Dela intresse me lillbrorsan, mohaha!;)
 
Oj, nu blev d mkt häst men d e ni väl vana med!;) Vad vore livet utan de undebara varlserna?=)
 
 
/Nettan



Kommentarer
Postat av: Syster

Märker att du grejjat i powerpoint? Nu kan du snart göra dina egna headers!;) thihi, puss<3

Svar: Nu svara ja visst som en fristående kommentar ovan! :) Men ja e inte så haij på d här me headers, haha. Men gav d ett försök;)
Jeanette Karlsson

2013-01-29 @ 00:14:26
Postat av: Nettan

Haha ja jag gav det ett försök för ett tag sen men fick aldrig till det! Den fylldes bara på halva headern?:( Va gjorde ja för fel? Ja fast du e ju så duktig på de där så får nog anlita dig ett tag till, tss! Pussss<3

2013-01-29 @ 10:09:28
URL: http://sweetbumbii.blogg.se
Postat av: Syster

Haha, proffsig äru;) Ändrade du storlek och laddade upp bilden i storlek 900?;) Antagligen där felet är!:) Ska visa dig framöver så kan du allt göra den själv sen ska du se;) Men du kan nog anlita mig ett tag till - iaf fram till d du lärt dig göra sånt själv;)
Fast du borde byta till Nattstad - mkt bättre saker där;) Puss<3

2013-01-30 @ 02:08:13
URL: http://nattstad.se/emeliieeliiasson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0