Time to sleep!

 Haha varför e d alltid så svårt o slita sig från datorn på kvällarna när man VET att man ska upp tidigt, för tex så är d ju inte alls roligt o sitta på intenet på fredagar och lördagskvällar? How come? Brukar till o med lägga mig onödigt tidigt dem dagarna om ja e själv hemma...
 
Imorgon ska ja t Näl, återkontroll efter operationen av näsmusslorna! Mått mkt bättre efter den op och alla piller!:) Så tror allt kommer se bra ut!:)
 
 
Kunde vart mer lycklig på jobbet idag, hade mitt veckomöte, o nu känner a mig ju inte alls pepp påt, känner mig övergiven, verkar som d överlåtit ALLT på mig, var tog min högre chef vägen som va med o gjorde utbildningen och ska hjälpa o driva detta?, Och detta som är en d större förändringarna på Bäcke och som är VIKTIG inom Stora enso, tex på utbildningen va d ju bara alla Chefer som var med och lilla jag? Tycker ett jobb ska vara ett jobb man kan lämna kl 16, inte ta me sig hem o grubbla över, vilket detta kommer bli känns d som om ja ska hålla på med allt, tänk allt pappersarbete bara. Egentligen e d väl ganska kul att d har sånt stort hopp på mig och en chans för mig att utvecklas på, absolut o d tycker ja verkligen!, Men kände mig bara så less idag på dem!  Men men bara försöka o göra så gott man kan!
 
Nu nana! Sov så gott o dröm sött! /Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0