Sjukligt trött..

Förstår inte varför ja ska va så sjukligt trött hela tiden, d drar ne hela mina dagar efter jobbet, orkar i princip knappt ta mig upp för trappan, o stensomnar så fort ja nuddar kudden, måste vända detta på något sätt! Äter både d-vitamin och c-vitamin och tar B emellanåt och rör på mig gör ja ju en hel del det med.. Mindre nu dock på veckorna då d e mörkt o d mesta vägarna har bestått av ren isgata till o från hela tiden.. Så trist..
 
Men en blir väl trött av o bara se mörker jämt, helgerna e så himla mkt värda, älskar dem!<3 Dem e ljuset i mitt liv nu kan man säga, ;)
 
Igår va ja ner t Emmagumman en sväng o tjöta, o på vägen dit börja min motorlampa lysa, NEJ:( Vettetusan va som e felet så får väl lämna in bilen, den går ju iaf men aldrig bra när lampor lyser i bilen!:P Sen blev d stallet, sen kom Christian hit o vi kolla lte filmsnuttar o spela kort:)
...................... 
 
Mår lite psykiskt dåligt över mitt 5s jobb, känns inte som ja e rätt man för tjänsten, känner ´mig inte alls bekväm me o ha så mkt ansvar och känns som ja heller inte har tillräckligt med erfarenhet av branschen och av ledarskap bland folk, ja e ju ganska folkskygg egentligen och tydligen alldeles för snäll ;) så får kanske inte alla t o lyssna på mig! Liksom vem vill lyssna på en som e såå mkt yngre och dessutom tjej när ja jobbar inom ett mansdominerat företag?:P Min chef kalla mig chef idag, o ja som sagt ja e inte av något chefsvirke, e hellre en knegare som någon bossar lite över....
 
...................
 
Vilket neggo inlägg, inte meningen men d e nog fö energin e på rymmen, så nu ska ja jaga rätt på lite energi och släpa rava ut t stallet o ta tag i alla sysslor där! :) Så lovar ja va mer pepp t nästa inlägg:)
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0