Möte

Idag e hon lite nervös, haha mitt första egenhållna möte ska äga rum idag kl 12! Sen är planerna dem ja ska hålla veckomöte! Min stilige bas skulle egentligen vara med men som tur är är han inte med nu direkt, då hade ja väl haft tunghäfta o förvandlats till en tomat med en gång o inget hade blitt rätt;) Men nu kan ja andas ut, en stund iaf!:p Så nu jäklar e detta på riktigt! Har en del o fixa o förbereda så idag blir d kontoret för hela slanten! Önska mig lycka till!:) spännande! Igår blev d ingen "bergsklättring" men blev en skogstur på 50 min med Jessiegumman :) Tror vi båda mös riktigt!
Ikväll blir d o hälsa på Emma en sväng:) Kul, saknat henne!<3Nej nu vila sista 5 min o lyssna på jägar musik innan en anländer t jobbet!
Ha en toppendag!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hade vart grymt kul om du kom upp till Hemsedal tror du hade trivst =)

Svar: Jaaa, jag måste försöka med detta!:) När man nu ska få tid. Hur lång tid tar d upp?=)
Jeanette Karlsson

2013-01-12 @ 10:46:15
URL: http://annimika.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0