Fylld med Energi!:)

När kroppen och själen mår bra då är jag lycklig, som nu!:) livet känns fruktansvärt bra!

Nu har ja hört av mig t innebandyn, o tråkigt nog krockar ett pass med min ridning på måndag, så ska se om d är ok o bara träna en dag i veckan, hade vart ganska gött iofs eftersom jobbet tar en del på en o lite tid hemma vill man ju gärna ha så om man får träna en dag i veckan så får d bli så!:) Kul!:) En dag i veckan känns också lagomt, Spec nu när d börja ljusna ute som e så underbart, för nu snart kan man även rida på kvällarna! läängtar:) Tänkte ta mig en barbacka tur nu ikväll efter ja hade gjort stallet men mätaren visal ite för många minus! suck:(

Sugen på vitt vin som bara den så d får nog bli en tur t systemet imorgon! ;) E ju lönedag så då får man fira, dessutom ska min bil bes imorgon så håll tummarna att den gå igenom för då har ja äntligen bil igen!

På tal om löning, ja vart chockad idag, pga av sjuka o olycka så hade ja bara jobbat 58 tim i dec??? Hjälp kan inte minnas sist ja jobba så lite på en månad, galet, men iaf så fick ja ut nästan 18000 efter skatt, tror ni nån va lycklig? :D

 
 
Nattinatt /Nettan



Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att du tar upp innebandyn igen gumman! Vet att du tyckte det var så kul förr! Gott när det blir ljusare ute, känns som dygnet blir längre. MEN glöm inte att ladda batterierna emellanåt <3

Svar: Ja jag ska bara få rava dit också, en e ju alltid så sleten efter jobbet men bara en tar sig dit o får gjort det ett par gånger så kommer d nog flyta på sen!:) Ja jag älskar Innebandy!:) Längtra tills du kan komma upp va me på ridträningen igen!<3 :)
Jeanette Karlsson

2013-01-28 @ 22:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0