Drömmer

åh va ja vill bo enskilt på landet, kunna sitta på verandan o se när mina barn leker o hästarna betar i hagen, ha en pojkvän som smeker mig över håret samtidigt o säger han älskar mig, vill laga mat till hela familjen o säga till gubben att d är klart medan han meckar i garaget! vill odla egna grönsaker o ha ett lande o se efter, vill måla ladan o fräscha upp tillsammans med pojkvännen o hela tiden se ens drömställe bli vackrare o vackrare, vill galoppera över ängar o njuta av livet! vill ha hundarna lösa som vaktar gården, vill klipps gräset i bara bikini o få sol på axlarna, vill att katten jagar möss i ladan! vill Vara på åkern i arbeta med höet varma sommardagar o sen slänga mig i närliggande sjö, vill gå o lägga mig varje natt med pojkvännen som håller om en hårt, vill älska, må gott o allt därtill! Vill mycket, dagdrömmer om framtiden.. Värsta är bara att pojkvännen verkar vilja bo inne i Bengtsfors o helst av allt vilja ha betong utanför dörren t huset! :p så får väl fortsätta drömma ett tag till helt enkelt o bara vänta o se om han kommer på bättre tankar,;)



Kommentarer
Postat av: Tony Johansson

Mycket liknande mina drömmar, fast jag vill inte ha en pojkvän då! ;)

Svar: Jaa vore d inte underbart!:):)
Jeanette Karlsson

2013-01-27 @ 11:42:06
Postat av: mamma

Fortsätt drömma eller ha tålamod! Men ge inte upp det du vill för då blir du olycklig! <3

Svar: <3
Jeanette Karlsson

2013-01-28 @ 22:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0