Dalslands sjukhus..

Ja nu ska ja strax upp t sjukhuset för o röntga nacken!:) Ja tror ju inte d är något utan nämnde att ja vart lite stel när läkarn ringde men d ville kolla för säkerhets skull eftersom ja fått 3 rejäla smällar d sista 1,5 året! O nacken lever sitt egna liv med mig just nu, kan inte kolla upp eller ner utan o känna obehag/smärta! Men ja som sagt tror de är efterdyningar från hjärnskakningen!:) så hoppas på d bästa!
 
2013 har ja bestämt ska bli ett super år!:) Ja ska va pigg och mitt återigen positiva jag! Jag e ju nästan alltid glad men har ju haft lite svackor de sista, men d är min självkänlsa som släpats i backen en del tror ja pga av ansiktet och alla utmaningar som vart hela tiden, men nu jäklar så ska ja ta tag i d där o inte ta åt mig av allt eller bry mig så extremt mkt om tex utseende och va andra tycker plus att i februari ska ja ju få utlåtande om d går o få hjälp med det som tynger mig och om d går göra nått så kan ja säga att jag vore världens lyckligaste!:) Ska även försöka va mer social eftersom vänner har lite hamnat på efterkälken 2012 o d får de ju inte göra då vänner är något man ska vara jätterädd om! <3
 
Nu lunch, hooppa in duschen, sen läkarn, sen tillbaka på jobb och efter jobbet blir d nog åmål? Sen måste jag och Rolf börja planera badrummet! D har me hamnat lite på efterkälke o vet ju hur mkt Rolf vill ha nytt badrum men han har ingen bild alls i huvudet o vill överlåta d till mig, o kan säga att ja har en bild hur hallen och köket ska se ut men inte badrummet??! haha varför ska d man ska göra ordning närmast va så svårt o veta hur man vill ha det?:) Nån som e bra på badrum? O va e isf bäst, plastmatta/kakel eller våtrumstapet eller va heter!?:) Hur hade ert drömbadrum sett ut?=)
 
/Nettan



Kommentarer
Postat av: Eme

Det är snyggast med kakel... ^^

Svar: Ja d e ju det, men dyrast! :(
Jeanette Karlsson

2013-01-07 @ 20:31:15
URL: http://nattstad.se/emeliieeliiasson
Postat av: Antti

Beror ju kanske lite på hur huset ser ut i övrigt, är det modernt finns ju knappt något annat än kakel/klinker att satsa på? Är det mer lantligt så kan det bli väldigt snyggt med våtrumsmattor också, finns en del att välja på =)

Svar: Ja d har du ju helt rätt i!:) Huset är inte så modernt, utan mer lantligt och gammaldags men vi ska börja renovera rum för rum lite lätt så kanske blir modernt så småningom så då kanske d e snyggt o köra på stilrent, men d e ju d att man ska försöka få till det så som man vill ha i 30-40 år framöver eller va länge ett badrum håller!:) Och ja finns en hel uppsjö så d e så svårt, spec för en tjej me beslutsångest o en farbror me noll fantasi! Ska ta massa bilder någondag o slänga upp så kanske man kan få mer tips utifrån det!:) Kul med din kommentar, tack!:) Mvh Jeanette
Jeanette Karlsson

2013-01-08 @ 16:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0