Whihuuu!

Tänk va lite svett kan göra för kropp o själ, känner mig glad och lycklig!
 
Varit uppe o spelat badminton, o va riktigt gott pass idag!:D Bra spel kändes d som! Känns som ja fått mängder me energi och känns så jäkla gött, hoppas bara d håller i sig! Köpte ett badmintonrack idag me, kosta 700 spänn innan, men som tur va var d lite rabatt, så nu har ja ett ordentligt rack och ja bara älska det!:D Så nu ser ja fram emot många härliga pass! Ser även fram emot min lön, då ska ja shoppa massa nya sportkläder tänkte jag, kan jag behöva!:)
 
Idag har jag suttit i två möten, trött i bollen. Ett  möte gällande konferens på Dalia den 13 mars, vet inte om nån som läser min blogg ska dit?:) Jag och Chefen e inbjudna så blir han o jag som åker, o ja ska få bära kavaj igen, fasen va skojj!:) E ju inte alltid man klär upp sig direkt, mjukis o gummistövar e typ min standard!;)
Sen hade ja o brorsa Krismöte me Cheferna gällande 5s på em..Känns som d finns en hel del motgångar som vi tog upp och kändes mkt bättre efteråt så nu kör vi på fredag me nästa maskin så hoppas vi d rullar på sen...:) Men d e mkt, känns som ett jätteberg o ta sig över, men som tur är ja ju inte ensam längre!:) Dock tror ja brorsan e lite less åt d redan, haha så han förstår nu hur ja känt, kul jobb man har?:P
 
Nej shit den där klockan springer bannemig alltid iväg, finns d inget stopp på den?
 
/Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0