Tidig kväll..

Hejja mig, klockan är inte 21 än ens o här ligger jag och beredd att ge mig in i de djupa drömmarna!:)

Vart trött som ett as idag med huvudvärk som hette duga så inte vart så pigg o aktiv, orka inte ens med min älskade ridträning ikväll!:'( De bästa på hela veckan ju!:) Men fått gjort lite hemma disk, tvätt, gjort ordning o fryst ner himla massa färs o geejjat i stallet med mina hjärtan dock en kortis! <3 De har blivit lite försummade d sista men bara min energi kan hitta hem igen så ska ja bannemig sätta fart igen med både d ena o andra!:)

Igår va ja och Christian i Trollhättan hela dan, gick i lite affärer och käka!:) mys!

nej nu stänger ja ner för denna dagen!

puss Nettan



Kommentarer
Postat av: Liza

Bra Newton, det kan löna sig att komma i säng tidigt ibland :) Även om man är lika trött dagen efter så kan man iaf vara nöjd över att man lagt sig i tid :P puss!

Svar: Haha jaa, d hjälpte faktiskt, va gör pigg dagen efter, en stund iaf.. haha!:) Ska se så ja kommer i säng tidigt idag me, lång resa vankas imorgon!Saknar din blogg! Pusss!
Jeanette Karlsson

2013-02-19 @ 08:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0