Drömmar..

De e lite komiskt med drömmar, eftersom jag tror att de återspeglar hur man mår, inte alla drömmar men många. Inatt drömde ja en stark dröm om spindlar, inte gjort sen farmor dog(3 år sen), och trodde direkt att d va ett dåligt omen eftersom ja förknippar de med dåligt.. Va en helsjuk och konstig dröm och bad brorsan kolla upp va spindlar betyder när vi åkte upp mot Karlstad med snyggRoger.. O Vet ni vad? De första han läser är att d står om spindel "låt dig inte slås ner av dina motgångar".. Haha här satt ja igår o babbla om allt möjligt som ja finner lite ledsamt..;) Sammanträffande? Och efter idag känns d som ja fått ny kraft o Enegi!:) Känns helt underbart..
 
Sen en till komisk grejj, har inte sett en spindel i mitt sovrum sen det renoverades för bra länge sen, men la mig och vila en stund förut idag, o va åker inte rätt ner ovanför mitt ansikte från taket, JO en SPINDEL! Men elaka mig tog en öppen bok  o smällde ihop, så nu e spindeln ett kapitel för sig!;)
(Bilden är tagen från google)
 
 
Precis kommit från stallet, haft kvalitetstid med mina hjärtan, måste säga att bara borsta och mysa med hästarna e balsam för själen... Dem e så underbara! Vettetusan va ja skulle gjort utan mina grabbar! Dem e bäst!
 
Nej om en ska sätta på en film eller gå o mysa ner sig me Jessiegumman?
 
/Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0