Påskhelgen..

Påskhelgen
Helgen har gått utav bara den och snart är d dags för jobb igen!
Iaf så har ja inte haft några som helst måsten denna helgen utan ja har bara vart, har myst i solen, vart på Ikea och äntligen köpt mig min efterlängtade soffa o d blev superbra, hur nöjd som helst, så nu slipper farbror höra mitt tjöt om ny soffa, dock har ja nu en ny grejj o tjöta om, ny mobil, då min har slängt in sin handduk för nån vecka sen nu, och jag har fortfarande inte fått tummen ur o beställt en ny.. Men så svårt o veta va man vill ha? E sugen på en Iphone eftersom ja e van med min jobbtelefon nu, som e en iphone 4s, men tycker samsung s3 e väldigt intressant också! Beslutångest.. Så kommer troligen ta lika många månader som d gjorde med soffan innan ja hittat nån ja vill ha!;)
Tyvärr Roffe!;)
 
Sen har ja varit ute o kört vilse, raka spåret hem va det och ja hamnar på någon helt okänd plats mitt i skogen.. Hmm. Haha men till slut kom vi hem iaf!:) Sen har ja ridit på bästa Tjocko, han e grym min älskade häst!  Dock va han väldigt pigg och spänd första halvtimmen idag men sen släppte allt och han gick riktigt fiint! Vi red upp i Lia och spana in min andra häst Chuck, den vita sagohästen!:) Haha.. Han e fin och ståtlig Chucken! Men kanske häänder han kommer bli Göteborgare men d återstår o se!:) Sen har lille Roger fått ett nytt träns som han fick på sig idag, första gången med remmar och blitt ledd med bett och d gick kanoners. Ska göra om d i morgon tänkte jag, gud va ja längtar tills ja kan hoppa upp på hans rygg, den va riktigt inbjudande idag där han såg ut som en ridhäst med sitt träns!;) Men ickesanicke, dröjer minst 7 mån till!:( 
Sen har ja vart ute o gått massa varje dag. Kollat filmer, pysslat i stallet och idag har ja gjort räkbaguetter och fruktsallad t hushållet, yammi!
 
Nej annars har d väl inte hänt så gör mkt! Vart en fin helg och inget specifikt påskfirande då vi vart okontaktbara;) Ingen telefon o inte internet för d mesta!:P O vi bor där d inte finns mottagning!:/
 
Nej nu e ja gör seg i säng, en härlig dejt med John blund väntar!
 
Svarar på era kommentarer ni skrev sist imorgon förhoppningsvis, ni e gooa, d gör mig så glad o läsa så söta meddelanden !:)
 
<3
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0