Oojo :)

Idag går d runt i mitt huvud, måste vart för ja blev packare idag o t d jobbet går d inte speciellt mkt tankeverksamhet till så då skenar hjärnan iväg med mig ist!:)

Funderar på boka resa t Australien!:) i Sep/okt o va där en månad:) dels finns d nån där som ja gärna vill träffa sen har en lovat mig ut på havet o fiska blue marlin:) För då hade ja kunnat gjort västra sidan som ja missat:) Men frågan är om man kan få semester såpass länge för vill även ha lite semester i sommar, har ju aldrig haft d i princip:p

Sen så har ja pratat med en klinik i Göteborg och har bestämt mig för o boka tid, dem va supertrevliga och hjälpsamma och kanske kunde detta bli en förbättring , detta handlar om min hy, behandlingen d kunde göra heter microneedling och verka super!:) de va 6 behandlingar och varje behandling kosta skjortan, men detta skall ja göra så kanske man kan må bättre o låta nån få kolla på en;) haha! Så bokar tid ikväll eller i morgon så får vi se när d blir:)

Sen har ja ett till ärende som ja ska fixa idag som också ger mig psykiska besvär;) också en grej ja e 100 procent säker på men de behåller ja för mig själv, kostar med multum så nu hoppas ja på mkt tillbaka på skatten;) haha!:)

O glömde berätta om igår:) va extremt stolt över min bebis Roger, han hoppa 1 m med lätthet;) min hoppare;)

/nettan




Kommentarer
Postat av: подобрать диски

It's actually a cool and useful piece of info. I'm glad
that you simply shared this helpful information with us.
Please stay us up to date like this. Thank you for sharing.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0