Haha

Oj nu skäms ja nästan över mitt inlägg igår över mitt chokladsug:p men d e som när ja vet ja inte får käka de i tanken så är d bara choklad mitt huvud tänker på hela tiden, som d ligger någon förbannelse över det;)

Haha så såg ja att ja skrivit John blind med, kan d va så att jag varit i hans ögon också?;)

Idag så blir d nog ridning igen efter jobbet:) sen försöka röjja hemma, helt otroligt vilken skillnad d är på o va ledig hemma vilken resulterar i ett helt okej hem mot att jobba på veckorna, då förvandlar hemmet sig själv till ett hej kom o hjälp mig hem. Efter allt e klart ska ja ner t Långed o träffa Emmagumman! Längesen nu!:(

Ha en toppendag ni som läser:)

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0