Dags igen.

Godmorgon!:)

Då är man strax på jobbet igen efter en riktigt härlig ledighet:) Vart helt underbart väder dessutom, så igår plocka ja fram crossen för första gången i år, och himla imponerad av den, stått Ella vintern o starta väl på 5e kicken kanske, min gamla trotjänare;) kändes riktigt gött, nu längtar ja till all is e borta så man kan dra upp t Höglund o köra:) Melissa och dem va även hemma och hennes underbart söta bebis fick sitta med mig på crossen, de gjorde en ju inte alls bebissjuk! :)

Sen blev d ut i skogen med Nathalie, Melissa, bebisen, syster, och melissas lillasyster och 3 st hundar o jag hade med Tjocko, och han var alldeles coollugn fast han va mitt i smeten, den hästen har riktigt bra psyke<3 :) Sen vände ja lite tidigare o då blev d ett pass i paddocken och några skutt och han bjöd på riktigt bra:) ska se om ja får upp bild sen:) nej nu jobb!:)

/Nettan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0