Var e du min energi?

Bah vart Ultraseg idag all energi har vart som bortblåst, satte upp hagen nu på kvällskvisten då d troligen gått älg igenom o sen o vart ute o gått me me jessie och kan säga d gick i snigelfart! Inte direkt någon höjdaraction hos mig inte!  Vet inte va d är:( Haft huggningar i magen me o d känns inte jätteroligt!  så nu ska ja gosa ner mig och hoppas allt känns bättre i morgon! Saknar min kille, hans händer är helande! Finns inge goare än en varm hand på magen där man har ont! <3 
 
Haha sen skulle ja hämta hem snyggRoger idag, men hur gick d? Jo d gick inte alls då när vi precis kopplat på släpet så kommer rolf, jaha punktering ja, säger han! suck! så ja skruva loss reservdäcket och ja, vi våga faktiskt inte sätta i de, så illa tilltaget va d, så blev ingen snyggroger idag inte utan får hyra släp i morgon o hämta han då om den är ledig! Hoppas! :)  Nu verkar d som allt e löst me Chuck också, Liza vill ha honom hos sig när d byggt klart lösdriften!:) Känns så himla bra, för då vet ja vart han är och hos vem han är! Liza litar ja verkligen på också !:) alles gut! 
 
Fick igång min iphone idag me, så kanske blir lite mer uppdateringar här framöver!:) Hade även möte om den här utbildningen ja har ansvar för idag, o på tors sätter vi igång en testpilot! Ska bli spännande o se hur detta kommer gå! :)
 
Nej nu in i drömmarnas värld!:)
 
Natti! /Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0