Tidig kväll!

Ikväll får d bli tidigt in i sömnen! e supersleten så ska störakt lägga mig när ja skrivit klart! Om d nu går sova då Bubba lever rövare! Varför ska katter vara nattdjur för? haha! o när ja väl somnat då smyger han sig på mig! Den där katten!
Bubba har även haft kul me min luftmadrass så nu sover ja på soffan Suck! Men soffan funkar den me! Men helst av allt hade ja ju velat krypa ner hos älsklingen! sakna!<3 Men kunde inte åka hemifrån då min bebis (tjocko) har fått feber och ett fotbollsben! Stackars! Ingen aning va han lyckats me heller, för sitter ett s¨år på insidan bakbenet och är en sjujäkla svullnad! Ska ringa veterinären i morgon o se va d råder mig t o göra eller om d ska komma ut! Men hoppas verkligen d ger me sig själv, ingen lust o slänga ut flera tusen igen på veträkningar!:( Men självklart måste ju gubben min bli bra!<3 
 
Sen kommer mina planer gå lite i stöpet då Chuck kommer hem igen då hon insåg att hon inte har tid, så troligtvis på lördag får ja hem honom, så d blir t o tänka o planera om en massa! Lite knivig sits! Men allt går!;) 
 
Imorgon blir d datakurs hele dan! I ett rum utan luft så d gör så en inte står ut mer i 1 h o sen måste man få syre t hjärnan för man blir helt sinnessjukt trött! O så är d från 07-13.. Hoppas på många bensträckare annars kommer ja krevera! Sen efter kursen blir d att åka t ed o köpa en cross t brorsan! Vilken tur han har som har en så snäll systerr!;) tss!
 
Sov sött!
/Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0