Ridtur!:)

Mm äntligen har ja kommit upp på hästryggen igen efter en lång vila för både mig och tjocko! Men ändå va han sig lik, pigg och framåt och underbar att rida!:) Min gos! Liza hängde me o vi tog en tur ut i regn o blåst men va riktigt härligt o komma ut!:) I morgon hoppas ja på bättre väder så kanske man kan träna lite i paddocken!:)
 
Sen har ja Bestämt mig för o inte rida Chuck förrän han e genomgången o behandlad så många gånger som behövs om d nu är nått fel! *Även bestämt mig för o sälja honom om han är bra eftersom min livsstil kommer ändras helt o hållet framöver i o med flytt så kommer varken ha råd eller tid eller plats då ja måste hyra in mig så vet annars inte hur ja ska lösa det?, för Liza vart osäker o ja me att d verkligen är rätt me två energiknippar för Liza;)! Frågat Terese som ja köpte han av så får se om han hamnar hos henne, hoppas de för henne känner han ju så blir ju inte direkt nytt!:) Annars får ja väl annonsera o se om man hittar nått lämpligt hem! Han behöver ju fast hand och någon me tid och unghästvana!
 
"Roger" har iaf infunnit sig hemma igen och han o tjocko går ihop i egen hage och dem e  bästisar redan!:) Mina sötisar!
Tyvärr har vädret vart så dåligt så får uppdatera me bättre bilder en annan dag!:)
 
Ps. har världens bästa farbror som kom me chokladkaka till mig!:) Så då fick ja göra hemmagjorda biffar åt han!:D Båda va i matkoma sen vill ja lova!
  
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0