Peeling!

Idag blev d en spontantur t ulricehamn me Christian, han köpte sig en cross, jääkligt snygg sådan så nu e ja ännu mer sugnare på cross!;) Får  se om ja me hittar mig nån snart!:) Efter köpet så hälsa vi på mamma hon bodde bara 4 km ifrån så passa perfekt:) O hon hade d supermysigt hos sig, skäms att ja inte vart där tidigare! Blev dock en snabbvisit me kaffe o lite tjöt!<3 
 
 
Annars idag har ja peelat mig själv, diskat, dammsugit, torkat o vart hos hästarna o sen kollat alla hagarna o planerat bana me Liza!:) Vi har så många visioner jag och Liza hahaha tror 1 av 1000 planer blir gjorda bara, men drömma måste man!;) Nej nu blir ja ev chaffis eller så blir d sova! 
 
Just d ikväll va d två polisbilar här o knacka på, liite läskigt o ja försökte springa upp o gömma mig men min syster tog bestämt tag i min arm o släpa mig t dörren, men PUH denna gången va d inte mig d va ute efter!;)
 
Natti! /Nettan



Kommentarer
Postat av: Tony Johansson

Så otroligt snygg i den där ansiktskmasken! :D en sådan skulle man försöka sig på haha :D

Svar: Tss eller hur!;) Men kan lova att d va ett projekt för sig o få bort den! Tog mig evigheter! haha!
Jeanette Karlsson

2012-09-09 @ 22:30:37
Postat av: Emelie

Öhm, du har visst inte förstått detta ännu... xD Men det var inte bilarna som knackade på, det var polismannen ;) haha, och jaa, släpa är ordet, varför gömma sig? XD Pusssssss

Svar: hahaha jaja!;) hihi! Jaa du, ja vet inte varför ja fick sån panik! :P
Jeanette Karlsson

2012-09-10 @ 01:51:44
URL: http://nattstad.se/emeliieeliiasson
Postat av: Mamma

Jättekul att ni tittade in en sväng, nu vet du/ni vart jag bor i alla fall! Men jag är så nyfiken på vad det var med polisen? Eller rättare sagt, vad var det som gjorde att du rymde till övervåningen i panik, vad har du gjort som gjorde dig så rädd??? Hahaha

Svar: Jaa d va kul ni va hemma och att vi kunde komma!:) Japp nu vet ja, dock vet ja ju inte om ja skulle hitta själv men! haha! Ja o lokalsinnet drar ju inte jämt!;) haha ja du ja vet inte riktigt, tror d va för o skydda pappa! ;) eller så e ja rädd för poliser! ;)
Jeanette Karlsson

2012-09-10 @ 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0