massage:)

mm nu sitter ja o slappnar av efter en skön massage med hälsosamma oljor! märks d gör verkan för bränner i hela ryggen, men härlig känsla! :) och hon e riktigt gullig, fick te och choklad! vad mer kan en tjej önska sig!;) tss! fast borde nog börja tänka på va ja stoppar i mig då ja bara ökat i vikt! känns inte alls bra! dumma kärlek som gör mig fet;)

Imorgon blir d nog hämta hem Roger!:) då är alla mina hästar på hemmaplan utom Sylvester men han hoppas ja stannar tills fodertiden går ut!:) då ja planerat flytt lite längre fram och blir väldigt dyrt om man ska hyra in alla hästar nånstans, uscha:p just d på söndag kommer hästkiropraktorn ut o går igenom Chuck!:) så får vi hoppas på de bästa! :)

nej nu får ja dra mig! / Nettan






Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen...? Vad är det för fel på Chuck? Varför hästkiropraktor?

Svar: Han e väldigt spänd i ryggen, och reagerat när man trycker så troligen har han nån låsning!:( Så Sofia kommer o går igenom honom!:)
Jeanette Karlsson

2012-09-20 @ 19:19:26
URL: http://backgammon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0