Köpt Cross!:D

Jaa nu äntligen har ja fått mig en cross;) Blir aldrig som planerat, för idag skulle ja bara ta d lugnt hemma och ta mig en tur på hästryggen hade ja tänkt, men istället blev d stress till mellerud med älskling där ja köpte mig en cross, Honda cr80, gammal härk men går som fasen, haha den skulle va liten, men knappt så ja når ner jue! Och i annonsen stod d knottecross! HAHAHA! Jaja, ja e inte känd för o va stor (som flickan sa);) Så när ja kom hem blev d ut me brorsan i skogen o köra! Så nu har ja mersmak!;) Kul att ja låg bakom bror när han körde i en jättevattenpöl! Någon va ju genomblöt sen! ;)
 
Imorgon hinner ja nog inte köra nått då ja ska t Åmål på massage! O d tackar man ju inte nej till!;) Göttigt! 
 
Nej ut o rasta Jessie sen natten! 
Sov sött! 
/Nettan



Kommentarer
Postat av: Mamma

Min lilla galning <3 KÖP SKYDD DU MED!!! (Så jag slipper oroa mig så mycket)

2012-09-22 @ 02:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0