Första dan på mitt kontor!:)

Idag efter lunchen på jobbet har ja fått jobbat på mitt kontor:):), känns grymt bra! Fast först när ja öppna excel på datorn så visste ja inte alls var ja skulle börja o fick lite småpanik o hade ingen ja kunde fråga heller, jag e ju inte direkt världsvan att göra arbeten i excel och förvandla kladd till något som ska sparas o användas kändes ingen hit! Men efter största paniken lagt så blev ja en arbetsmyra och fick till o med fram två arbeten som Chefen blev nöjd med!:) Så nu längtar ja tills i morgon o få fortsätta jobba på mitt kontor!  Tänka sig, på mindre än en månad, har ja fått kontor, egen iphone, en dator och idag fick ja mig en kamera! Som sagt va har ja egentligen tagit åt mig? Men på något vänster har mina nerver lugnat sig lite o hoppas d förblir så!
Även nya möbler kommer under veckan!:D
 
Nej nu får d bli sängen, och som vanligt har både katt o hund tagit upp min soffplats o d blir likna sura varje gång ja måste flytta på dem! Tror mina djur e bortskämda!;) lalala......
 
Kom på att ja har haft väldigt skrämmande men spännande drömmar de sista, förra natten drömde ja att ja va en drakjägare! Va skitcoolt o hur verkligt som helst!:) Men dock satt ja risigt till då ja tog skydd i en gammal torr röten ladugård o dem börja spruta eld, men precis då vakna jag! 
 
Sov gott o dröm sött! Natti! /Nettan



Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, vad roligt och spännande! Stolt över dig mitt lilla hjärta <3 Puss, mamma <3

Svar: <3
Jeanette Karlsson

2012-09-25 @ 11:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0