Bra dag!:)

Bra-ordet har ja använt flitigt idag! För idag har ja haft en helt otroligt underbar dag me mina djur! Jessie sprang me mig när ja körde crossem till sjön o skulle ösa båten och hon va verkligen me hela tiden, när ja öste så satt hon på ena båtkanten o bara kolla på mig! Min sötnos! Annars brukar ju hon härja överallt så d va kul!:)
 
Sen hade ja hallelulja moment me Chuck! Han va helt otroligt go idag och han gick klockrent!:) Han gick i stadig form i både skritt o trav, han va böjlig på spåren åt både höger o vänster och han fatta nästan direkt va ja ville, sen gjorde vi även bakdelsvändning! :) Duktiga Chuck!<3  Va nog ett av våra bästa pass nånsin och han va väldigt pigg och framåt!:)
 
Så ja fick världens mersug och tog ut även Tjocko i paddocken, och red först me lösa tyglar och lät han gå på som han ville på fyrkantsspåret, sen samla ja upp han och han samla sig själv me en gång, annars brukar man ju få kämpa lite emellanåt för han e spänd o inte alltid jättesamarbetsvillig men idag va han en arbetsmyra! Enda negativa va galoppen i vänstervarvet, han bara rusa på och gick inte alls få tag i han, alldeles för het! Men högervarvet gick mkt bättre och vi höll ett lugnt fint tempo!:) Ja han va me helt klockrent! Va har hänt me mina djur? eller beror d på mig? ja va har hänt me mig?;) Kanske beror på gårdagen som gjort  ja är i harmoni me mig själv igen?
 För Igår hade ja en av d bästa kvällarna på länge, d behövdes verkligen för kropp o själ, ja va iväg o bowla me mamma, storebror, älskling, Rebecca, o Kåkå:) Och ja mina bowlingskills va väl inte me mig direkt! haha!;) Men roligt hade ja/vi! Sen åkte vi hem t brorsan o spela Charader!:) Riktigt roligt!:) Ja och älskling va nog inte hemma förrän 03, han va så gullig o körde på oss!<3
 
O nu ska ja fräscha upp mig och åka t Bfors för lördagsmys och kärlek!;)
 
Förkylningen e me mig fortfarande till o från men mår mkt bättre!:) Ska ha vart på återkontroll egentligen efter operationen men har visst inte blivit av än så kanske därför ja e som ja e hela tiden! Ska ta mig i kragen t veckan o ringa sjukhuset så får vi se om d ser bra ut!:)
 
Nej dags o skynda sig! Ha en fin lördag!<3
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0