Hemma!:)

Igår kl 02 anlände ja till Lidögården igen!:) Älsklingen va gullig o hämta mig i Bäckefors, o i bilen hem så fick ja en present av han!<3 Haha fick en teletubbiesdräkt,  onepiece eller va dem heter?, haha! Något ja aldrig funderat på o köpa men nu fick ja en av älskling o den e helt underbar! Ja fryser ju alltid ja e där så han tyckte ja behövde en!:P Bara ett par fluffiga tofflor som fattas så e ja ett mysmongo sen!;)
 
Själv fick han en Captain Morgan av mig och en Hugo boss parfym!:)
 
Dock så sov vi på trädgårdsdynor igen inatt o båda vakna upp stela o jäkliga så inge fräsch idag inte!  Men ska strax göra mig så snygg ja bara kan o dra t älskling! Först dusch o släppa ut hästarna!:) Dem är inne just nu o fått sitt foder, Chucks fodervärd har vart här en sväng idag också o blir att han flyttar nästa helg upp t Lia, cirkus 1km? från mig, hur perfekt?=)
 
Imorgon ska ja ev åka iväg o köpa bil o soffa, men d ger sig ikväll!:)
 
Good to be home!<3
 
Ha en fin lördag! /Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0