FramtidsRoger!

Idag red ja framtidsRoger! Fast de va en hon, eller va?, kommer Roger byta kön?
Vilket som va de Nogger, en fux me samma färg och tecken och snart samma storlek som Roger!;) Och ja bara älska den hästen, red henne förra året med men nu när ja bara tänkte Roger, Roger i huvudet så kändes allt bara såå rätt! Haha (Roger e min häst)! '
 
Och dessutom märks d vilken skogsmulle in t benmärgen ja är, liksom sittben, skänklar, magmuskler, rygg o sen skänkelvikning, farmdels/bakdelsvänding osv osv, ja vet ju allt d där men att de sen ska komma ut rätt också de är en annan femma!;) Men ja ett riktigt roligt pass o fick ett Wow för min sits i galoppen! KUL!:D Så glad! Tänk va lite häst kan göra för själen egentligen!
Hemvägen så va d Smokie för fulla muggar i Räsern, o träffa även Fredrik o tjata me han en sväng, lämna lite grejjeer som upphittats när ja flytta min tv! :) o nu sitter ja här uppe i varv, men ska snart tvinga min kropp ner i sängen!
 
Läängtar massa efter ett paket ja beställt med hästgrejjer till en förbannelse! Bla benskydd me ludd! Ja har fått fetisch på ludd, så mullehästen kommer snart bara va ett enda luddfluff! Men ja tror de är skönt för honom, ja intalar mig själv d iaf--
-  "Åh Nettan proppa på mig allt ludd du kan finna då blir jag en lycklig häst /Din Mulle"! '
 
Som sagt dags o nana efter en hurtig dag, jobbat, lagat middag(ris och kycklingwok), mockat och gjort stallet, bytt om, vikt tvätt, och tränat!
 
Sov sött!
/Nettan
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0