Så glad!:D

Bara för min häst va helt bäst idag!:) Så nöjd, och idag va ja även lite nöjd över mig själv om man får säga så? Bara för att ja våga mer än va ja annars gjort!:) Va som att ja tänkte nej va fan nu får ja försöka mig på d ja vart så osäker på och ja klara det och tyckte d va skitkul!:D
Och Scirrocco hade verkligen hoppgnistan idag! :) Så roligt att den börjar komma tillbaka! Så ska löshoppa han här framöver lite lätt och se om man kan uppnå bättre resultat än d senaste gångerna då han varit otroligt loj o inte velat lyft på bena alls men idag så älska han det!:D Glad!:)

Ursäkta min stolsits på bilderna!:P
 





:)

Nu ser ja en cancerfilm, riktigt rörande!:( Usch! Så nu e ja inte lika glad som när ja påbörja mitt inlägg:( Men uppdaterar mer imorrn!

/Nettan 




Kommentarer
Postat av: Liza

finisar!!! duktiga ni är :)

2012-05-19 @ 19:25:17
URL: http://lizaojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0