Peddobear!

Hahahah..



Emma ska vi se film, "tvist menar har", har du sett den? ;) Gaah jag och touch!
men hört att "This means war" ska va jäkligt bra!:) Så den blir d o spana på när ja får tid!:)

Idag ska ja jobba över, imorrn ska ja jobba över, fredag ska ja jobba, jobb, jobb jobb, ge mig semester ist!

Men snaart helg, då kommer moor!:) Så flyttar nog Camaro om dem inte är sjuka!:) Hoppas på fint väder i helgen !:) Vore najs o grejja i högelund, ut o fiska och sola!:)

Nej nu får ja gå o få mig lunch i solen!

Ha en fin dag allesammans!:)

/Nettan



Kommentarer
Postat av: emma

haha ja jag blev lite fundersam där att antingen var du full eller så är det världens sämsta film, haha ;) <3

2012-05-23 @ 16:32:32
URL: http://quofataferunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0