Overtime!

Nu är d kväll igen och här sitter man, jobbat övertid så inte vart hemma så länge! Samlar så mkt komp ja kan nu eftersom ja vill ut o resa t hösten!;) Vore gott o få ihop en 4 veckors lång semester som ja kan ta ut då!:D Kan behövas när man ska jobba inne hela sommaren!
 
För övrigt har ja haft en superdag på jobbet, har verkligen varit piggare efter ja fått kortisonen av läkaren! Jag känner frihet när ja mår bra och d gör mig väldigt lycklig! Annars e man instängd, kass, känner sig hemsk, känner ingen ork, känner helt enkelt för ingenting!
 Så nu hoppas ja bara på bättring framöver!:)

" och Va vore Bäcke emballage i sin glans om inte Nettans arbetskamrater fanns? " Man blir så glad av dem!:D

Nej nu ska ja kolla efter en Rockabilly klänning inför cruisingen och sen mysa ner mig breve min gumma!


Nått typ sånthär hade ja tänkt?:) Vad tycker ni? snyggt/fult?

eller något neutralare o köra på svartvitt?



:)

Sov så gott o dröm sött allesammans!

Kraam Nettan!

 




Kommentarer
Postat av: emma

den översta är ju mer rockabilly i mina ögon än vad den andra är...den är mer lite somrig bara :) men fina båda två..kör på den översta tycker jag, den svänger härligt när vi buggar ;) puss

2012-05-09 @ 23:36:21
URL: http://quofataferunt.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Tycker du ska köra non prickig typ svart med röda prickar ;)

2012-05-10 @ 12:23:01
Postat av: emma

oj nu har det dykt upp två prickiga klänningar också ju...dom syndes inte igår när jag skrev, då syndes bara den översta och den understa utan axelband, jag tycker också prickig :D

2012-05-10 @ 12:24:56
URL: http://quofataferunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0