Kass!

Jahopp o där va ja sjuk,!:,( Segt Men ligger o äter upp Emmas glass för att dämpa mitt halsonda, tack Emma!;)  köper dig en ny!:) D är såna här stunder man saknar sin ofunna hälft! Nån som kommer me varm honung, som pussar en i pannan och som myser ner sig breve en me en film!<3

Idag har ja och Rolf vart i högelund efter jobbet o klippt gräs, vi hade varsin gräsklippare och klippte runt där så nu ser d propert ut igen, haha va ju inte längesen vi va där o klippte, men när vi kom upp dit idag så fick vi oss en chock! Hela stället hade redan växt igen, jäklar vilken frodighet!:P gräs överallt och helt supergrönt, även i hästhagen, mina hästar will get a happyface, wuppi!:)
Och Om pappa får ordning på vattnet där uppe så flyttar ja nog dit nu under sommarmånaderna! Kan behöva avgifta mig från att levt i sånthär lyx!;)   Högelund e ju så långt ifrån detta place man kan komma! haha.. Liksom hink för o spola toaletten, inge varmvatten utan frå värma på spisen! vet inte ens om d fiinns fungerande kylskåp där?! hahaha de blir nog roligt!:) Leva som förr! Från 4 miljoners vila tills fallfärdigt ruckel! yeeey!

Jusst d nu har mina potatisar även kommit upp! Glaaad! Så Om nån vill ha potatis sen är d bara o säga till! :) För ja har verkligen ett jätteland av potatis!:P


Veterinärn fråga om Chuck va en knabstruper när hon va här!:P ! haha! 
 Vet inte varför han får alla dessa prickar? Men så himla gulligt, nu har ja mig en egen "Lilla gubben " häst;)

Ha en superhelg allihopa!:)

Kraam



Kommentarer
Postat av: Tony Johansson

aw, stackare att bli sjuk i denna värmen :( glass löser en del problem dock^^ låter som rena vildmarkslivet där uppe :) du verkar ju ha potatis att leva av iaf ^^

2012-05-26 @ 20:48:58
URL: http://fitnessguru.se/tonyjohansson
Postat av: emma

jahaja..min glass....grr ;)

2012-05-27 @ 01:04:24
URL: http://quofataferunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0