Stressdag!

Ja idag kommer ja vara stressad har 25 min på mig efter jobbet att fixa stallet, byta om, käka o sen ta Jessie för o sen åka iväg t Steneby. PUH! Har kurs där idag + träningen, då ja äntligen fått tummen ur o ska skaffa grönt kort! Vet inte va många år ja sagt ja vill ha det så nu e d verkligen dags!:P
Kursen är på 5 gånger så måndagar framöver kommer vara väldigt fullsmäckade! Men något ja ser fram emot!:)

.............................

Heelgen blev ju allt annat än bra till en början, fy fasen..:,( Men sen på lördag kväll kändes d bättre ändå och d blev riktigt bra till slut iaf! Kom hem massa folk, vi spela tvspel, drack, spela ölspel o tjata! Tror nästintill alla fick lite för mkt o dricka dock, tss!;) Sen bar d iväg t wärs!:D Riktigt skojj!

Dagen efter va väl inte så skön kanske, så jäkla bakis! Men efter en långtur på Chuck va livet underbart igen! Han är bara bäst min pärla, o Jessie va duktig o sprang me hela tiden när ja red!:D

Hade även middagsbjudning hemma igår då ja laga thaigryta, mys!:)

/Nettan



Kommentarer
Postat av: emma

jaså? jag fick då inte för mycket dricka tror ja :p

2012-03-12 @ 15:57:43
URL: http://quofataferunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0