Många arbetstimmar!

Har d blivit idag, fick jobba över från 07-22 idag! Men dagen har gått skitfort så känts riktigt bra och ja känner mig ganska så pigg dock mör i fötterna efter d där jäkla stengolvet! isch.. Men ska ja strax försöka tvinga mig själv t bädden eftersom man ska påt imorrn igen, men då VÄGRAR ja jobba över, d e fredag och då ja vill hem tidigt! Måste ägna tid åt mina älsklingar! varit två dar ifrån dem nu och saknar dem! Men skönt att dem går ute dygnet runt nu och har fri tillgång på hö så d e inte lika mkt jobb i stallet vilket är UNDERBART! Så länge vädret e någorulnda mår dem bara gott av att gå ute!:) 



Fyy va vidrigt min Bubba har spytt två gånger sen ja kom hem och ja själv har varit nära 10gr nu när ja fått torka! 'ckligt! Och jag som trodde inte katter spydde utan bara harkla upp hårbollar?!

Godnatt!<3



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Tack för svaret :) Mjaa..det är ju hur fint som helst där! Men huset är kanske lite skevt. Jag har ingen blogg. Hoppas vi ses nästa helg, Liza skulle prata med dig!! Vore så rooligt!!!!!!

2012-03-30 @ 13:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0