Läskigt!

Haha horoskop e läskiga, vet inte om detta var en slump men idag har ja kollat massa hus på hemnet, för e så sugen på skaffa något eget me bara ansvar över mitt, ja trivs skiitbra här ja bor nu, trivs hur bra som helst faktiskt MEN blir så mkt extra jobb och ansvar när ja har hand om alla lennarts hästar och hans "gård", ja har ju fullt upp som d är me mina grejjer så ja hinner ju inte riktigt med allt ja vill/måste!:(

Så när ja kom t Rolf efter jobbet tänkte ja att shit va längesen ja kolla mitt horoskop så tog fram horoskopboken och läste för V 13. Vad tror ni det står? Haha jo att "d vore bra för mig att köpa egen bostad bara att d kan bli lite dyrt!" ???? Säkert bara en slump men varför just idag liksom när ja börjat tänka i dem banorna, haha.. Vet inte hur många gr d stått nått specifikt som verkligen stämt.. Lite coolt!:) Samma me en del av mina drömmar, d ja drömt händer ibland i verkligheten, också lite läskigt! Så nu tycker ja att ja borde drömma att ja vinner en miljon inatt så kommer ja göra d imorgon! Låter som en plan tycker jag!;) haha.

 Ja vi får se va d blir me allt helt enkelt:) Hitta ett litet billigt hus i fengefors förut! Dock gammalt men låg så fint plus att d ligger en mil från där ja har hästarna nu!:)
Gulligt va?=)

Idag har ja jobbat över igen, denna gången tog ja ut d i pengar ist för komp, så kan ju hoppas lönen blir ganska fet i april!:D Tror ja jobbat över 3 eller 4 dagar! Gytt! 

just d nu på kvällen har Jessie fått träffat syrrans lila hund som hon hämta igår, skitsöt är han:) o Jessie e så himla gullig mot han trots den är etrrig som satan mot henne, haha hon men hon tar allt me ro hon!:) mitt hjärta!
 
Nej nu ska ja hoppa i säng!

Nattinatti!

/Nettan



Kommentarer
Postat av: Din syster <3

Vi får låta de ses några fler gånger så springer de snart ute på gräsmattan och leker :) men ettrig, det är bara förnamnet de ;) Tss! Puss <3

2012-03-29 @ 09:53:42
URL: http://nattstad.se/emeliieeliiasson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0