Hunden, människans bästa vän!

Älskar min hund, ja skulle rida, men va gör ja jo jag somnar precis utan för stallet:/, Jessie ligger breve hela tiden(1,5timme)! mammas tös!
Vaknar för sent så hinner inte rida, duschar och vem vaktar utanför duschen fast d är hund o folk på nedervåningen? Jo min gumma! 
Hunden, människans bästa vän..
 
ja har inte vart så pigg idag alls kanske d hon känner på sig eftersom hon vaktat mig extremt, hon följer mig ju alltid men känns extra idag, får inte ens vara ifred vid datorn utan att hon har huvudet i mitt knä! <3

Men jag och Jessie har iaf fixat ordning en till sommarhage till hästarna idag borta på jannes och vi släppte dem där nu på kvällskvisten och dem blev superglada!:) Sprang runt o mådde gott! Härligt! Ja red även min mullehäst barbacka bort till hagen, så underbart!<3

nej nu ska ja nana, smörgåstårta vankas imorgon på jobbet!;) Vem vill missa?

Natti!
/Nettan




Kommentarer
Postat av: Tony Johansson

Ja hundar känner alltid hur ägaren mår, speciellt om man har bra band till dem då vet de nästan mer om ditt humör än vad man själv gör =)

Svar: Ja hon gjorde nog det för dan efter så gick d inga bra alls för mig! Dem e underbara!:)
Jeanette Karlsson

2012-06-21 @ 11:51:14
URL: http://fitnessguru.se/tonyjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0