Nej!

Jag orkar inte! Vakna upp me ont i halsen och superförkyld! Ja har ju nyss vart gör sjuk? o ja har nyss opererat mig! snälla? :(

Efter igår fick ja lite nytändning igen me ridningen, haha den har vart lite på väg undan ett tag pga av allt krångel hela tiden och alla pengar o all tid som vart... Men ja älskar mina hästar över allt annat o skulle aldrig överleva utan dem men ibland känner man sig bara så himla less när allt går emot en, men så är d me allt väl? Upp och nedgångar! Men bara att ta nya tag och tror detta kommer bli super framöver!:):)

Vi har bestämt att vi ska rida på fredag me, en sista gång där uppe innan vi flyttar ner dem till Lidögården!:) Lite sorgligt för ja älskar högelund, haha tror hästarna me gör det!:)

Varför har ja inte mig en rik kar som kan förnya högelund me mig? haha..



/Nettan




Kommentarer
Postat av: Tony Johansson

Inte bli dålig igen nu nettan! =( Vad äter du osv? kanske kan ge några bra förslag på vad du kan äta för att hålla immunförsvaret på topp =)



Kan komma och bygga upp det åt dig vettu, inga problem ;D

2012-06-14 @ 19:02:21
URL: http://fitnessguru.se/tonyjohansson
Postat av: Nettan

Haha nej ja försöker men min kropp e inte direkt på min sida!;) Fast idag slapp ja d halsonda, bara förkylningen!:) Ja du va äter jag, brukar äta havregrynsgröt t frukost eller mackor, och sen t lunch äter ja allt möjlig mat, kött, fisk, potatis, pasta , sallad och ganska ofta slinker d ner glass o bullar, haha! men du får väldigt gärna ge tips på nyttig hälsosam mat!:) Vet ja behöver mer sömn med, blir 5-6 tim natt så kanske e d att kroppen aldrig blir direkt utvilad? Men ska försöka sköta d bättre! :)



haha d låter bra det Tony!;)

2012-06-15 @ 11:27:07
Postat av: Tony Johansson

Då får du få över den på din sida! =) Skönt att slippa det halsonda iaf, skönt att kunna svälja utan att det gör ont osv. Vet inte vad du har i din sallad men broccoli, vitlök, champinjoner skulle jag säga är de stora 3 vanligaste man kan äta och lätt blanda i en sallad osv som är otroligt nyttiga =) bullar och glass måste man ju få äta, man blir ju en smula glad när man äter det med och du verkar ju inte ha några problem alls att hålla formen! :) Jag ligger på samma sömn och det är för lite egentligen speciellt om man är så aktiv som du är =)



2012-06-15 @ 19:58:09
URL: http://fitnessguru.se/tonyjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0