I need you!

Min internetdosa! usch var håller du hus? Har räkningar som måste betalas och min bankdosa e helt väck:( O jag måste sova dessutom! Blir inte tidigt idag iaf fast ja lova! Ooops, men e ju bara ja som lider ont av det.. Blir ingen teater imorrn då ja ska jobba över igen.. Mycket nu!

Men haft en helt underbar kväll så hur skulle man vilja släppa den? vart superpigg och jätteglad och drömt mig bort! Insett att ja bor i ett paradis, på mitt drömställe.. Vill så gärna att denna gården är min, min och mina framtida kärleks, men ja har inte dem pengarna!:( Finns ingen bra rik kar där ute nånstans? Som kanske skulle vilja ha mig och köpa gården?:D haha nej lotto är nog lättare!:P
 
saknar mina hjärtan i stallet/hagen med! Ja får abstinens när ja inte får pyssla om er!
 
Nu måste ja slita mig så ja får nån skönhetssömn så ja slipper höra hur sleten ja ser ut dagligen! haha!
 
sov så sött allihopa!
 
pussss!



Kommentarer
Postat av: Tony Johansson

Ser ju helt otroligt härligt ut där =)

Svar: De är helt underbart!:) Så fin omgivning så ja vet inte hur ja ska klara av o flytta!;)Kramis
Jeanette Karlsson

2012-06-29 @ 11:12:17
URL: http://fitnessguru.se/tonyjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0