Attans..

Ja klara inte ens en dag att hålla d ja sa igår ang springturen, haha fasen! Dock har ja goda orsaker så hoppas ja blir förlåten! Har ju stått o jobbat 14 tim på stengolv och d känns som mina fötter ska krevera, fotmassage? JA TACK, GE MIG! Så därav har ja inte sprungit, plus att ja fick ställa mig och mocka och fixa allt me travhästarna här efter jobbet så ganska nyligen kommit in! Andas ut, andas in!

Idag kom skattepengarna! wuppiwuppi, Tur att man har veterinärräkning och lägga dem på, för var skulle man annars göra av dem liksom? haha Blää! Haha men får lite över som tur är och då ska ja jaggemejjen köpa mig klääder till förbannelse! E så sugen på förnyelse!:) Sen kan ja behöva ett nytt kastspö då mitt råka gå sönder och ja vill ha ett fint fungerande spö då jag vill dra gammelgäddan! I know he is out there!

Fick ridbilder förut på sylvester men ja lyckas inte förstå mig på min telefon! Gash me und teknik, not woorking!  Så en annan gång!

Men här får ni en bild på en trött Julia, Lizas häst som nu står hos mig på bete!:)



Jag och bebis myser(högelund, därav den orensade grusgången)!


Eh ja va säger man?


Nej nu skulle ja väl ha sovit! Men är alldeles för övertrött och fylld me sprudlande energi!


Men får försöka, är ändå en stor dag imorrn!

Natti!

/Nettan



Kommentarer
Postat av: Liza

Men herregud, fick du ställa dig och mocka där igår?? när var du hemma då, runt 9 halv 10 eller? Fyfan!

Vilka goa bilder då ;) jag ska ta med kameran idag :) haha vad söt jessie är, hon fläskar järnet på hela dig :P

2012-06-08 @ 07:13:14
URL: http://lizaojulia.blogg.se/
Postat av: Tony Johansson

Det är faktiskt en anledning att skippa 1 dags träning ^^ du får ju skaffa någon som kan peppa dig det där lilla extra med, det gör mycket! och detta året är nog det enda mina skattepengar inte försvunnit direkt så blir lite fiske saker :) vad har du för telefon?



och grymt härligt bild på dig längst ner! =)

2012-06-08 @ 14:10:23
URL: http://fitnessguru.se/tonyjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0