Aldrig mera halvblod!

Jaa nu e ja djupt deprimerad. Va o hälsa på Camaro idag och guuud va otroligt fin han blivit och va gott betet gjort honom! MEN han va helt superblockhalt! Vet inte om d kan ha berott på när ja kom, fast ja ropa o hade mig så hörde han mig inte o sen skvatt han till, e om d hände nått då? eller om d blivit under natten/morgonen, för igår kväll hade d inte vart något sa hon! Hmmm stackars min gubbe! Håll tummarna d bara är en sträckning, Vill inte ens tänka på om den e bröten.......
 Men ska avvakta tills i morgon o se om d tillkommit nån svullnad för ja tryckte o klämde överallt men ingen reaktion och ingen svullnad! Men nått e vääldigt fel!fy.. skjut mig! Aldrig mera halvblod säger ja bara!


Sovit dåligt inatt och vart kass nu på fm och har lite ont i höger näsborre efter OP, så ska sova bort problemen tänkte ja så ja vaknar som en ny fräsch människa sen för då måste ja va pigg, för då blir d utgång t Håbol me tjejerna!:) KUL!:) Scotts som spelar!:)

Jessie o Tanja busar!:)


haha ja älskar Tanjas uttryck på denna bilden!


Jessie "pratar" me  Chuck!:)


sötis Julia!:)


haha Tunnan:P


/Nettan



Kommentarer
Postat av: Tina

Man ska ha Morgan juh! Jag har helt gått över till dessa underbara hästar istället för jobbiga, opålitliga och skade drabbade halvblod :P

2012-06-09 @ 16:07:45
URL: http://nattstad.se/tiinis
Postat av: Nettan sv Tina

haha ja dem verkar vara otroligt underbara hästar när man läser din blogg, och sååå snygga!:) haha ja ger nog upp d här me halvblod, alltid är d något, d är en hovböld han fått nu, o han är inte ens ett år! Undra va som kommer näst.....

2012-06-11 @ 13:15:42
URL: http://sweetbumbii.blogg.se/
Postat av: Tina

Dom är ännu underbarare i verkligheten ;)

Usch vad tråkigt hoppas han kryar på sig snart. Ja det är mycket med halvbloden visst finns det undantag! Min första var super aldrig någonting under de 8 år jag hade henne men nästa var det skit med och min systers två första har varit dåliga. den gamla har pålagringar i flera ben och en massa annat, den andra fick hon ta bort innan hon fyllde 5 på grund av olika problem :(

2012-06-11 @ 17:36:26
URL: http://nattstad.se/tiinis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0