2 tim på hästryggen!:)

Åh helt lycklig!:)

Idag har jag, Liza och Linn vart ute på en 2 timmars lång ridtur! skitmysigt! Och hästarna skötte sig super, haha eller ja Chuck såg monster överallt så Linn hade full sjåå!;) Men annars gick d kanon, och så härligt att se Liza så glad också då hennes Julia blivit en annan häst uppe i Högelund!:) Inte alls sönderstressad utan nu e hon lugn och harmonisk! Får hoppas d håller sig då dem flyttar imorgon tillbaka till lidögården!:) Haha någon som nog inte vart så lycklig idag är min stackars Jessie, först fick hon sitta i ett långt koppel hur länge som helst när vi red och gud va synd d va om henne enligt hon själv, sen fick hon sitta i bilen under tiden ja lasta och körde min fuxåring till Laxarby så hon har vart gnällig och ledsen idag stackarn, men kom hem o tog oss en promenad så nu ligger hon o Bubba o myser!:)




ååh idag känner ja hur mkt ja vill, ja vill nog alltid för mkt!:P haha.. Ja vill ta mckort, ja vill börja spela badminton, jag vill börja spela innebandy, jag vill till nya zeeland i höst, jag vill resa en vecka NU, helst till turkiet! Ja vill dona i högelund, ja vill rida och träna hästarna, ja vill festa och jag vill ha en älskling! Jag vill ha ett eget hem!
 Haha ja allt detta känner ja för idag!:) Prata me bengtsforshus idag ang lägenhet o ska på visning nästa vecka, men d känns som ett hus är mer värt än en lägenhet, Då gör man ju ist en investering ist för att bara betala o betala! Ska se på hemnet om d finns nått nyinkommet!:)

Imorgon e ja fri från Lennarts hästar så behöver inte ställa klockan! Hur skönt? :) Fast vaknar väl tidigt iaf men då har ja inget måste o d känns lite skönt!:)

Nu somnar ja nog gott efter en kanondag!

Btw, vi måste omringa gräset, d är djävulskt!;)

/Nettan




Kommentarer
Postat av: Tony Johansson

Du får lugna dig nettan, du är bara 24, du har tid på dig att skaffa och göra allt du vill! =) Allt kommer med tiden! =)

2012-06-16 @ 12:51:07
URL: http://fitnessguru.se/tonyjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0