haha då får ja bju på tårta nu?

Haha ja här sitter ja orörlig som en 100åring, kan inte gå propert och att böja sig känns som en omöjlighet!:P Idag så såg ja marken i vitögat!;) Den va snabb på attackera så vips låg ja där o kändes som ja genomlidit ett kokt stryk! Men va som va bra är att inga handleder knäcktes denna gången så ja e ganska nöjd ändå men fyfan va ont ja har i svanskotan, vet inte var ja ska ta vägen:(, men d som inte dödar, härdar?. Men min älskling va så söt först sprang han iväg men kom tillbaka nästan direkt!<3 Min första avåkning på Chuck! O allt detta för en brun livsfarlig jordhög på vägen som ja inte alls va beredd på, haha!
Får se om ja klarar av o jobba imorn!:/ Om jag inte kan kommer ja bli halshuggen när ja kommer tillbaka, d e ett som e säkert o d kommer tvinga mig o göra mig av me mina hästar eftersom denna veckan får INGEN sjukskriva sig!
 
Haha förresten vet ni va ja hann t'änka på i  fallet? På min jäkla alarmklocka! Den tjöt, precis som ja skulle vakna upp ur en dröm! Creepy!
 
Men annars va de hur roligt som helst idag, vi körde inringad hoppträning för vi skulle träna på o komma rakt på hindret, jag och Scirrocco och Liza o Julia, och dem va så duktiga, Scirocco va helt perfekt framåt och bjöd!:) Några hinder kan man väl säga blev bättre än andra för mig, jag ser helt hemsk ut över vissa hinder me min sits!:,(... Men gubben ser iaf bra ut!  han va grym:) Sen e ja såå himla stolt över Liza och Julia dem hoppa hinder me bommar(plank) för första gången och d gick hur bra som helst!:D Julia hoppa så grymt bra och va högt över varje gång, fick inte me sig bakbenen alltid men frambenstekniken e beundransvärd!:D Ja snodde en bild från Liza, (Hoppas d inte gör något), på henne o Julia! Här är snyggingarna!:) 
 Bra dag, o stort tack till Jimmy som va me o satte upp hinder!:)
 
Jusst d ja idag satt min "lillasyster", If, på Chuck o skritta lite!:) Och d gick kanon och tror If tyckte d va skitkul för hon sken som en sol !:D Så henne ska d allt bli hästtjej av!;) haha! Modig, hon e verkligen superliten och valde rida den största hästen!:)
 
Nej om ja ska försöka få lite sömn, om d nu går, är hög på koffein då ja fick några jäkla tabletter förut som ska motsvara 6,5 stycken redbull, o ja som e koffeinkänslig..... :P
 
Nattnatt /Nettan
  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0