tidsoptimist!

Haha ja och beräkna tid verkar aldrig funka!;) Nu har ja bara inne 2a plåten me bullar i ugnen o de e 3 kvar! Och vem borde vara i säng? aja, gott ska d bli iaf!:)

Imorgon ska ja iväg o leta klänning och bröllopspresent då d blir bröllop på torsdag!:D Liza och hennes Jimmy gifter sig!:) Så mysigt! Än finns d hopp om kärleken!;) tss! Man blir så glad när man ser dem två, dem e så otroligt gulliga mot varann, o dem får en o längta lite till man själv hittar sin drömprins! :D

Om ja nån gång skulle gifta mig, dock inget ja känner att ja måste men OM, då skulle ja vilja gifta mig i ett vitsippehav, haha konstig va? Men jag Älskar vitsippor, tror d är för ja tycker dem symboliserar liv, vår, början på nått nytt o fint... :)

förövrigt är Hela denna veckan fullspäckad,
Ons: blir d handla efter jobbet,
Tors: bröllop,
Fre: flytta hästar troligen.
Lör: rudskogen me kusin
Sön: Träffa min vän Berit!

En vecka o se fram emot!:)

Nattinatt!
/Nettan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0