Orkar inte..

Kan ingen hitta felet på mig? jag orkar snart inte mer...

Operationen har inte hj'lpt och ja känner mig mer än sletnast i världen!

Även om ja gör saker och verkar ha energi till tusen så har ja inte d egentligen, så fort d blir lugnt så känner man va slutkörd man är och hur man egentligen mår! Så länge ja håller igång funkar d, kanske därför ja pysslar me så mkt hela tiden...

Iaf idag har ja träffat Koy och If som fått komma till sverige äntligen!:) Koy hade lagat god stark mat, så underbart! Sen drog ja o brorsan till Uvalla, på den svängen hann ja köra hur fel som helst, tog fel i rondell o hamna på en motorväg! haha sen trodde ja jag va på väg in på en infart, haha nej då e ja o kör på en påfart SEN glömmer ja bort att ja står i rödljus! haha så ja bara gasar rätt ut när ja tror att ja ska hinna innan d andra bilarna kommer! haha, minnet e bra men kort! Är jag sveriges värsta bilförare?:P. ja handla iaf lite hästgrejjor, benskydd, grimma, grimskaft, strumpor, luva, sen köpte ja en volleyboll så nu ska ja o bror lira!:)

Nu på kvällskvisten har jag , Liza och Jonas vart ute på en skogstur! Helmysigt! :)

Nu är d dags o nana, måndag imorrn igen, ingen ände på detta me jobb.. Sov sött!

puss



Kommentarer
Postat av: emma

jag vet vad felet är men du lyssnar ju inte :p du har ALLDELES för mycket att göra gumman....och det du upplever att du mår så dåligt när du tar det lugnt är ett tecken att man är nära att gå in i väggen och tro mig, det är INTE kul... du måste lära dig att säga ifrån och ta det lugnt för ditt eget bästa... heltidsjobb, hund, flera hästar, hus, familj, vänner.... det tar på krafterna, du måste prioritera din hälsa först snart :) menar inget illa, bryr mig bara om dej <3

2012-07-01 @ 23:01:33
URL: http://quofataferunt.blogg.se
Postat av: Nettan

Jo ibland känner ja att ja har alldeles för mkt men känns ändå som ja trivs me mkt o göra, men jga vet ja måste ta d lugnare.. Därför tror ja flytt och låna ut Chuck skulle göra gott, då har ja bara en ridhäst o tänka på och sen bara MITT stall att sköta.. :) va söt du är gumman! Tack, så glad du finns fast ja vart lite kass på höra av mig d sista! Inte meningen men hoppas du vet att ja alltid finns här! Puss<3

2012-07-02 @ 21:59:38
URL: http://sweetbumbii.blogg.se
Postat av: Tony Johansson

Jag får nog hålla med Emma här, tror du har på tok för mycket att göra, du måste ha lite mer egen tid att ta det lugnt på :) eller kanske få någon mer som hjälper dig med lite diverse! Ta hand om dig! =)

2012-07-02 @ 22:10:58
URL: http://fitnessguru.se/tonyjohansson
Postat av: emma

Jo men det är skillnad på att ha massa "måsten" varje dag än att välja att just idag VILL jag göra massa :) ja det tror jag skulle göra gott, hoppas du får svar angående huset idag då :) ja jag är så glad att jag har dej också, jag har vart kass på att höra av mig det sista jag också men är sjuk å grejer så har inte riktigt någon ork ;) Puss <3

2012-07-03 @ 14:41:07
URL: http://quofataferunt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0