Löshoppning!

Jag och Liza har löshoppat hästarna idag och mina prinsar var grymma, och även Julia, Lizas häst!:D Och Chuck tyckte d va skitkul, han bralla rejält, nästan så ja höll på få knäskålen avsparkad i ett av hans glädjeskutt:P, sen när vi hoppat klart släppte vi Chuck lös i paddocken medan vi skulle städa undan, men då tyckte Chuck tydligen inte att han hoppat färdigt, för han tog sig friheten o hoppa själv 3gånger(!!) Goa häst! :) ♥

Scirricco "Mulle" rikta mest in sig på maten efter hindrena, mat är hans stora passion, han ska äta jämt och överallt! Men trots detta så hoppa han kanon me superfint bakbensteknik! Kul!:) Och tror han tyckte d va riktigt roligt för han fick ju massa foder efteråt så d va nog värt mödan, haha!;) Blev inga bilder idag dock! Skärpning på mig, blir ju så mkt roligare o läsa blogg när d e bilder me tycker jag o ja har vart väldigt lojj här d sista! Men dags o ta sig i kragen!
haha denna bilden tycker ja påminner om mig och mina mostrar, Liza och Anna!:P Så bra! 

Imorgon har ja träff igen me Liza och Linn då tänkte vi ut o klättra litegranna me hästarna sen avsluta  i paddocken me lite lösgörande! :D längta! Men först står sömn och jobb emellan! Så dags o bege sig in i drömmarnas värld!:)


sov sött!

/Nettan

Imorgon har ja inte den där jobbiga körningen kvar på jobbet heller utan nu hoppas ja på lite behagligare körning resten av veckan!



Kommentarer
Postat av: Tony Johansson

Kul att det går bra för hästarna! :)

Haha vilken bra bild ^^

Svar: Ja de sista har d varit lite framgångar igen!:) men går upp o ner d där!;) Hur går d me all din träning? Haha ja eller hur, e så man kommer bli (är) ;) tss!
Jeanette Karlsson

2012-07-20 @ 22:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0