Imorgon!

Då blir d hoppträning för Ann-louise me Chuck, Karro, Lizette och Gammon! Karro ska rida Chuck!:) Ska bli riktigt skojj, är hans livs första hoppträning! Ja följer me som coach och fotograf!;) Va tänkt ja skulle vart me ja me på Tjocko men känns som d e bra om ja e utan häst när d e Chucks första gång, plus att d blir min första gång på "privatträning". Så får se hur d går till så kanske vi kan vara med nästa gång! Kul ska d bli i vart fall!:D

Idag hade ja planerat upp t högelund, fiskat longerat hästarna men va händer? Jo ja lägger mig för o ta en nap för va så trött, ställde kl på 30 min!, Joo då sover igenom alarm o allt o vaknar nästan 5 tim senare och vet inte ens vilken dag d är, först tror ja d är lördag och ja har lite "sovmorgon" sen får ja panik och tror ist ja försovit mig o ska t jobbet! Helt otroligt! Till slut får ja se kl och då blir ja knäckt ist för ja råkat sova bort hela den fina em.. :( Men men nya tag i morgon!:)

Är d nån som läser min blogg som opererat/bränt näsmusslorna? Isf hur långt tid tog d innan d sluta blöda för er? Mitt vägrar ge sig och ja blöder näsblod flera gånger om dan!
 
Sen är ja orolig d hänt min hyresvärd något igen, när ja tog in hästarna nu ikväll va allt orört, inge foder, inge mockat osv och ja har inte hört någonting? Hoppas verkligen han bara glömt bort att ta stallet!:/ Men sånt glömmer man inte? eller?  Han kanske försökt hört av sig? eller tagit för givet att ja ska fixa? nej inte grubbla, Hoppas han mår fiint!


Natti!

/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0