Hoppträningen!

Idag va d tänkt vi skulle vara på Eds ridbana kl 18.15, vi börjar lasta i god tid fall i fall han ska va svårlastad, men d gick som smort och tog nog inte ens 3 min!:) Så duktig Chuck va!:) Sen bar d iväg mot Ed, men när vi precis parkerat då ringer Lizette o säger d är flyttat till Bfors,(åååå) Så d va bara o vända o åka tillbaka, stackars min Chuck,när vi kommer dit är inte tränaren då har hon vart o handlat på Karlssons! Sen kommer hon och verkar inte ha nån som helst bra dag, uschamejjen!:/, men hon är så grymt duktig tränare! Sa att Chuck va väldigt grön o d va hans första gång och bara blivit riden sporadiskt men ändå blev d ganska intensivt, men stort Eloge t Karro som verkligen gjorde ett superjobb!:) Och ja e väldigt nöjd över Chuck som skötte sig både i ridhus och på transporten, över förväntan!:) Dock behöver han ju mkt mer utbildning men d visste vi ju!:) Så detta kommer nog bli super!:)
Sen när jag pyssla om han hemma så verka han hur pigg som helst + att han såg väldigt glad ut, så tror han tyckte detta va skitkul trots allt!:) Lite ombyte! Men nu ska han få vila framöver, så blir nog vi flyttar upp dem t högelund på betet igen!:) Jag saknar älskade högelund, inte vart där sen vi flytta hästarna därifrån sist!:/

Här kommer massa bilder från idag!:) Chucks första gång i ridhus me ryttare!:)
:D Glad!
 
Nu ska ja mysa ner mig me Jessie,<3
 
/Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0