Tss världens bästa...

....Pojkvän har ja!:) han är så söt och gör mig så glad, tss. Idag när ja kom hem från stallet hade han städat och sen köpte han choklad till mig och nu på kvällinga kom han me en "tidig" present från han och svärföräldrarna!! :) Så bortskämd ja blir! Presenten bestod av ett presentkort på mkt och på Åmålspalatset eller va d heter där dem har typ Spa, massage,friskvård, frisör och grejjer. Såå gulliga dem är mot mig! Blir verkligen helt rörd! Tack, ni är underbara! <3

Sen fyller min älsklingsgumma 1 år idag, Grattis Jessie, Jag och Fredrik va ner och köpte grisöron och en jätteben till henne och hon va helt lyrisk, va precis som hon visste hon fyllde år och väntat på presenter hela dagen! :D Hon e så go min lilla vovvsing! Tänk va fort 1 år har gått och ångrar inte en sekund att ja åkte o kolla På valparna då och tog me mig en liten skrynkelhög hem! Nu vill ja inte vara utan henne! Bästa vän! :)



Nog vart den bästa söndagen på länge!:)

Nu blir d snart att ladda sig själv lite så en orkar jobba o dra in cash imorrn!:) Vill ha massa pengar så ja och älskling kan fixa och göra ordning vardagsrummet, e så tomt just nu!:P O ja vill ha d riktigt mysigt o fint där inne! Kanske ska dra inflyttningsfest sen när en kommit ordning? en riktig en;)

pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0