Snaaart fredag!:D

Ja snart är d Fredag och ja mår gott, Bubba spinner i knäet och ber mig älska honom, älskling sussar så sött inne i sängen och här sitter jag och spanar runt! haha har råkat beställa määängder av kataloger, typ halens, hm, jotex, ellos, La redoute m.m så här ska sedan shoppas!:) Lääängtar tills o bläddra igenom dem o se om man kan hitta nått man e sugen på, först o främst beställde ja dem för ja behöver insperation till hemmet me gardiner och sånt, o då e d ju supersmidigt att beställa så!:) Hade vart lite msyigt o haft en tjejkompis o kollat igenom dem me som man gjorde förr! då satt alltid o kolla i Halens och så satte man ´sin Bokstav på de en ville ha, men dock fick ja aldrig beställa något direkt för pappa men drömma kunde man ju alltid göra!:)  Men nu e jag vuxen o kan köpa d jag vill!:)

Vill även be om ursäkt för mina sista blogg inlägg, har nog verkat lite sur eller pessimistist men d är för d känts som mkt gått emot mig d sista och krånglat (djur,pengar), plus att ja har väl haft lite hormonsvängningar :P Har ju inte mått helt hundra heller då ja Käka ALLT ja kom åt ett tag, skitläskigt men nu e ja återställd igen!:D herlisch!  Så nu hoppas jaj jag kan vara mig själv tills om 28 dagar! haha..

Uppdatering om hästarna:

Läget me fölis är fortfarande instabilt, han haltar o har sig men några dagar kvar av medecien så ber t gudarna att den ska hjälpa. Idag va ja i stallet från 16.40 tills 19 :) Mkt att stå i när d har boxvila 3 hästár, yack så görigt d blir! Men nu mocka ja ut o gjorde fräscht och rent igen men i morgon slutar ja 13 då får dem jaggemejj vara ute under tiden!  Imorrn ska d ridas om d är ok väder, sen blir d nog en sväng t Liza på kvällinga och hälsa på Julia, kanske pröva henne en sväng med!:) Vore lite skojj!

Chuck mår fint och är lugn och mysig, Cassie är fortfarande smal och knotig och bestämd dama! haha! Men d är iaf på väg uppåt me vikten, tycker hon får mer kött mellan revbenen eller va en ska säga!:) GÖTT!  

.....

Just d ja, fick paket från Hööks idag, skitkul, beställde ju då d va 75 procents rabatt så fick mig två supersnygga Schabrak!:) Står att ett ska va beiget men ja får d till grått? Ja måste va färgblind för vågar inte ringa o säga att d blitt fel en gång till!;) Sen fick ja 3 ryktborstar, supergoa!:) Och ett hundtäcke till Jessie som faktsikt passa denna gången, haha yey! Sen fick ja underställ t mig själv, en långkalssooong! haha d ska bli varmt o mysigt o springa runt i! Ja denna gången blev ja helnöjd!:) Nu har ja 5 nya Schabrak att rida in!:) Härligt me nytt o fräscht!

Är denna vinröd eller lila?
 

Nej om ja ska in o smyga ner mig breve min pojkvän o pussa lite på honom! tss!

sov så gott!

Pusss




Kommentarer
Postat av: Liza

Come to meeeeeee!!!! hehe ikväll ska du få prova mitt monster ;) schabraket är lila i mina ögon iaf :P pussa!!

2012-01-20 @ 06:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0